donderdag 4 mei 2017

Wat mooi!!


Even wat heel anders weer :)
Dit is een ca. 3 daags projectje.
Het is namelijk een boxcard.
Lijkt een beetje  op een kijkdoos vind ik:)
Was geweldig om te doen maar ook ontzettend veel werk!
Alles  wat ik heb gebruikt is van Marianne design.
De walvis en vissen zijn collectables van de nieuwe  lijn. Het leek mij geweldig om een hele onder water wereld te creeeren! En dat is toch aardig gelukt dacht ik;)

Hoe vinden jullie mijn onderwater wereldje geworden??

Groetjes!!

-Ik laat deze kaart meedoen aan de Marianne Design challenge 180
Challenge 180 MD

7 opmerkingen:

Marja Sch zei

Echt super leuk.

Judith Thoonen zei

Mooi gemaakt.
Grt van Judith

Judith zei

Ja die boxcard is een werkje maar wel een mooi eindresultaat.
Leuk dat je mee doet met onze zomerse verjaardags challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Yvonne zei

Heel mooi je boxkaart.
Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
DT MD challenge blog.

Anita zei

Veel werk maar schitterende kaart hoor.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Marleen zei

Een prachtige zomerse kaart!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog

Boukje zei

Mooie boxcard geworden in het zomerthema! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.