vrijdag 19 mei 2017

I need to sea you soon



Vandaag ben ik weer creatief geweest met inkt 😃
Ik geloof dat het niet echt mijn ding is. 
Ik vind werken met papier denk ik toch t leukst. En ik vind t nog maar lastig om t mooi te krijgen met inkt. Maar al met al vind ik t effect toch steeds wel heel leuk!
Ik heb met 2 blauwe kleuren distress inkt de achtergrond gemaakt. Daarna heb ik met een crealies stempeltje en versamark de bubbels gestempeld. En vervolgens bestrooid met Wow witte glitter embossing poeder. En gedroogd met de heattool.
Uit het midden van de kaart heb ik een rondje gestant. En daarachter zit mica. En op de binnen kant van de kaart heb ik design papier in zeemeerminnenprint geplakt. Met het visje erop.
De zeemeermin en alle stempel figuurtjes zijn weer van de leuke mermazing stempelset  van MFT. Ik heb de figuurtjes gekleurd met copics. De vin en topje van de zeemeermin zijn bewerkt met sticksels. De plantjes zijn gestempeld met  Mft en distress inkt.



2 opmerkingen:

Marja Sch zei

Heel erg leuk geworden. Groetjes Marja

kareN stampZ zei

so pretty I love your shadow card