zaterdag 23 juli 2016

Nautical kaart



Vandaag een nautical kaart op mijn blog.
Gemaakt met de gave nieuwe card art mal van Dutch doobadoo.
Het afdrukje is een digi van Mo manning
Ik heb het jongetje gekleurd met brushmarkers.
Alle randjes op de kaart heb ik bewerkt met distress inkt voor wat meer contrast.
Het achtergrond papier is van dp Craft en Marianne design.

De tekst stempel rechtsboven komt uit de nautical lijn van Md.

Het leuke bootje en stuurwiel zijn stanzen van Sizzix. Erg leuk hieraan (bij het bootje) is dat t heel makkelijk in losse delen uit te stanzen is zodat je m dus makkelijk in meer kleuren kan maken. Dit geeft wel een leuk effect vind ik.

Ik vind m geslaagd! Jullie ook??

Groetjes, Monique

_Met deze kaart neem ik deel aan de Anything goes challenge bij Mo Manning

Jeeehhh winnaar!!




3 opmerkingen:

scrapfertier zei

Ik vind hem ook zeer geslaagd En ik ga je volgen ziet er leuk uit hier.
Leafs Tietje.

Cards Created by Mo zei

Dank je wel! Leuk om te horen en welkom als volger van mijn blog :)

Liefs, Monique

Kim Bell zei

Awesome card love the details. Thanks so much for joining us at Mo's Digital Stamps.
Hugz
Kim