donderdag 6 september 2018

Thinking of you

Afgelopen dinsdag kwam de nieuwe MFT uit.
Nadat ik een aantal maanden niet zo veel ervan had gekocht, was dit weer een veels te leuke release.. met oa. Deze BB. Stempelset.
Te leuk om te laten liggen. Vooral omdat ik t herfst thema wel erg leuk vind.
Wederom heb ik gekleurd met copics.
Ik ben alleen van Dcp naar PcP (perfect coloring paper) overgestapt. Dit omdat volgens Diny het Dcp papier een vetlaagje op je copics zou achterlaten gezien het papier te veel gecoat is.
Ik baalde wel want kleur altijd op DCP en dat beviel prima. Maargoed voor t behoud van me copics toch maar gelijk nieuw papier meegebracht. Kleurt weer iets anders maar opzich wel ok. Even wennen hij is iets minder glad.
Maargoed over het kaartje..
De achtergrond heb ik met distress inkt gemaakt. Ik vind die kleuren zo mooi.
De mal eromheen met de boom is van Lawn Fawn, net als het design papier. Ik vond het wel leuk bij deze stempels passen!

Geen opmerkingen: