donderdag 12 april 2018

I'm so hoppy for you


Soms heb je ineens zo'n ingeving. En als het dan ook nog helemaal gaat zoals je in je hoofd had ben je extra blij.
Dat had ik nu!
Ik kocht van de week deze nieuwe MFT stempelset. Ik zag deze Dutch Doobadoo mal en zag het al voor me. Maar dacht neee mft en Dutch Doobadoo , niet echt een combinatie..
Maar ik kreeg t niet uit mijn hoofd dus gister toch ook maar even deze mooie DD. Mal gekocht.
En lekker uit mijn comfortzone gegaan.
Ik genoot dit keer echt van het werken met inkt. En met de mft stencils was t ook nog eens een fluitje van een cent!
Ik heb het water gemaakt met Salty ocean distress oxide. De wolkjes met Tumbled glass distress inkt en de zon met Fossilized Amber oxide.
De gras sprieten zijn van Marianne design deze heb ik ook met distress inkt bewerkt.
Evenals de bladeren.
De mooie lelie is een oude stans van Crealies. Ook deze heb ik bewerkt met distress en copics.
Achter de kikker heb ik een action wobbler gedaan :)

2 opmerkingen:

Marja Sch zei

Echt helemaal geweldig. Zo leuk.

Cards Created by Mo zei

Dankjewel hoor Marja:)
Ben er zelf ook heel tevreden mee! (En dat is niet altijd t geval;) Maar de kikkers zijn ook zo leuk he!?

Groetjes, Mo