zondag 11 maart 2018

Vrolijk Pasen!


De laatste weken zit ik een beetje in een hobbydip. Elke keer wil ik wel maar kan ik me er steeds niet echt toe zetten wat te gaan doen.
Heel raar. Shoppen ervoor gaat wel gewoon  door..
Maar nu dan toch eindelijk weer is heerlijk een kaart gemaakt!
Het afdrukje is een digi van Whimsy.
Hoe leuk is die:)
Ik vind al die pinguins zo lief. Ik heb haar gekleurd met prisma color.
En de nieuwe Dutch Doobadoo swing mal als kaartvorm gebruikt.
Ik heb het paas papier van Echo Park gebruikt.
De eieren zijn van Lawn Fawn en de vlinders van Crealies. Het tekst stempeltje is van Marianne Design.

1 opmerking:

scrapfertier zei

Je bent niet de enige met een kaarten dip Moet nog een kaart afmaken maar kan me er niet toe zetten.Maar dit is wel een heel vrolijke kaart geworden.
Leafs Tietje.