zaterdag 27 januari 2018

Rawr


Vanavond dit leuke doosje van Lawn Fawn gemaakt. Ik had m besteld en duurde een maand voor het binnen was dus nu ik m eindelijk had wilde ik m gelijk maken. Helaas kwam ik erachter dat me leuke lawn fawn paperblokjes te klein zijn hiervoor omdat je m in zijn geheel uit dessignpapier stanst. Dus maar even een ander papiertje gebruikt (van Action in dit geval),en 'm gewoon in elkaar gaan zetten. Nog niet wetend met welk stempeltje.
Uiteindelijk het leuke draakje erbij gepakt en dit is het resultaat geworden!
Het kleine strikje bovenaan is van Papersmooches.
Superrr schattig toch??:)

2 opmerkingen:

Marleen zei

Ahhh!! Super schattig.
Het papiertje van de Action is ook erg leuk hoor ;)
Maakt het juist zo'n lief doosje.
Lieve groetjes, Marleen

Cards Created by Mo zei

Dankjewel Marleen! Xx