woensdag 22 maart 2017

Jarig


En ook vanavond weer een kaartje gemaakt :)
Dit keer met een lief stempeltje van Wild rose studio.
Ik heb m al weer even geleden gekleurd met Faber Castell Albrecht durer (aquarel)potloden.
Achter het konijn heb ik wolkjes gemaakt door middel van een wolkenstansje en pan pastel.
De kaart vorm is van Go create, ik heb deze pas van iemand overgenomen en ben er echt super blij mee! Zo'n mooie vorm.
Het papier is van joy en Marianne design.
En de gave bloem van Creative Expressions weer gebruikt. Nu uit 2 soorten papier gestanst. Deze gaan jullie nog veel bij me zien vrees ik.. hij stanst ook zo super trouwens;)

2 opmerkingen:

scrapfertier zei

Een schattig kaartje. Fijne woensdag.
Leafs Tietje.

Cinderella zei

Super leuk kaartje en geweldif je wolkjes achtergrond
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx