vrijdag 30 september 2016

Warm wishes


Vandaag weer is een kaartje met 1 van de nieuwste Mo Manning digi's.
Er zijn de laatste tijd heel veel nieuwe uitgekomen, dus er zullen er wel weer meer kaarten mee volgen!
Ik heb het schatje gekleurd met brushmarkers.
En heb gebruik gemaakt van het wintermemories stansblok van Studiolight.
Alle randjes heb ik beinkt met distress inkt.
En wat foamball clay als sneeuw toegevoegd.

Hoe vinden jullie 'm?

Deze kaart laat ik meedoen aan de :
'Anything goes' September challenge bij Mo Manning.
Uitslag: Top 3 behaald!

2 opmerkingen:

esther zei

zou jij mij wat meer informatie kunnen geven over die digi stamp want wat voor printer of inkt heb je daar voor nodig ik wil het graag uitproberen ik zelf kleur met brushmarkers kan ik dan ook digi stamps kleuren

Cards Created by Mo zei

Hoi Ester.
De digi is van Mo Manning hiet kun he ze kopen http://www.mosdigitalpencil.com/brows-all-stamps/.
Je betaalt dan met paypal en krijgt de digi via email direct toegestuurd. Je print deze dan uit op het beste is dcp papier of ander speciaal marker papier voor brushmarkers.
Voor ik m kleur laat ik m wel wat dagen liggen om goed in te drogen. En nog voorkom je niet altijd dat er wat zwarte inkt uitloopt. Maar ik print met een inktjest printer. Het schijnt dus met een laserprinter beter te gaan.

Groetjes Mo.
(Ps. Als je verder vragen hebt die het dan even per pb (facebook).

Groetjes Mo