donderdag 2 juni 2016

Kusjes

Waar het dan gister en de dagen ervoor niet zo wilde lukken, vandaag toch weer wat verse inspiratie tot het maken van deze kaart.
Het geen het een beetje lastig maakte waren de kleuren die ik had gebruikt voor de digi en het meisje zelf..
Ik vind het een supermooie digi maar om een goed tot zijn recht te laten komen was wat lastiger dus;)
Uiteindelijk Anja's oval er bij gepakt (de gehele achtergrond mal) en ja, dat moest m worden.
De digi is van Connie Fong ik heb deze  laatst gewonnen!
En ik heb haar al even geleden gekleurd met brushmarkers.
Voor het eerst heb ik ook eens geborduurd op een kaart! Nou ja, een stiksteek randje gemaakt. Vond dit wel mooi erbij en weer is net wat anders!

Deze kaart laat ik mee doen aan de Anythig goes challenge 139 bij:Little miss muffet stamps

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie dame op een chique kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Cards Created by Mo zei

Dankje Gaby!