zondag 13 maart 2016

Kaart voor Dutch doobadoo sketch Challenge!

Deze kaart heb ik gemaakt om mee te doen aan de Dutch Doobadoo Sketch challenge van Maart!

Zie hier de sketch:
Eerst heb ik de mal op kraft papier omtrokken op de een na grootste maat.
Daarna 1 kleiner op azuur blauw linnen karton. En toen nog 1 op het mooie romance papier van Studiolight.
De ronde vorm is een doily mal van Marianne design die heb ik gestanst uit kraft.
Het afdrukje is overigens een stempel van Wild rose studio.
Ik heb het poesje gekleurt met Stabilo 68 en een waterbrush.
Op het hart en de roos heb ik de Zig brush marker pen met glitter gebruikt. Hij glinstert superleuk!
Jammergenoeg niet duidelijk op de foto..
De bloem bladeren zijn van Joy. En dit keer  weer met echte bloemen afgewerkt.

Geen opmerkingen: